Sănătate: ştiai că… ?

August 26, 2012 Nici un comentariu »
Sănătate: ştiai că… ?
TuStiai.ro îţi dă câteva sfaturi de sănătate:
1. Mizaţi pe ceaiul verde. Ceaiul verde este o băutură tradiţională în China , ţara care numară o mulţime de persoane trecute de 100 de ani. Cercetătorii de la ” Medical College of Ohio ” au descoperit în 1997 că pe lângă antioxidanţii conţinuţi, ceaiul verde inhibă formarea şi dezvoltarea celulelor canceroase.
2. Adoptati o pisică. Karen Allen, cercetător în medicină la Universitatea Buffalo (Statele Unite), afirmă că “pisica joacă rolul de tampon asupra efectelor patogene ale stresului”. O pisică în casă înseamnă, deci, scăderea tensiunii arteriale  – ca urmare – şi a riscurilor unei boli cardiace.
3. Descoperiţi algele tinereţii veşnice. Spirulina constituie, realmente, o sursă unică de oligoelemente şi de acizi graşi esenţiali, ale căror proprietaţi în prevenirea îmbătrânirii nu mai trebuie demonstrate. Rezultatul: o  cură cu spirulină (capsule) aduce un surplus de tonus şi de vitalitate.
4. Imitaţi albinele şi convertiţi-vă la miere şi polen. Un studiu recent efectuat într-un spital din New York a demonstrat că ele acţionează pozitiv asupra colesterolului şi a trigliceridelor. Este de reţinut că speranţa
de viaţă la apicultori este superioară celei a populaţiei în general.
5. Crutaţi-vă partenerul / partenera de viaţă. 5% din cazurile de cancer pulmonar se datorează fumatului pasiv, când fumător este tovarăşul de viaţă sau colegii de birou. Un studiu american a constatat o creştere cu 23% a mortalităţtii coronariene la barbaţii nefumători, căsătoriţi cu femei fumătoare.
6. Ţineţi sub control tensiunea arterială. Odată cu îmbătranirea, tensiunea arterială afectează tot mai mult speranţa de viaţă. Prevenirea ei se bazeată pe reguli de viaţă bine cunoscute: un kenko super mini pe centrul nervului anghinal, exerciţiile fizice, regimul alimentar echilibrat, sare cu măsură şi, la nevoie, reducerea excesului de greutate.
7. Beţi apă cu paharul mare. Cercetătorii japonezi şi americani au demonstrat că peste 5 pahare de apă băute zi de zi reduc cu 60% riscul afecţiunilor cardiace.
8. Atenţie la insulină! Hormon-cheie al metabolismului – adică al utilizării energiei alimentare, insulina accelereaza procesul de îmbătrânire, atunci când este produsă în cantitate prea mare. Morala: mai puţin zahăr vă va menţine mai tineri. Mâncaţi miere!
9. Supravegheaţi- vă ereditatea. Fiecare dintre noi este dotat cu o moştenire genetică pe care ar trebui să o  studiem îndeaproape, pentru că adeseori  prezentăm aceleaşi predispoziţii la o boală sau alta ca şi părinţii sau bunicii noştri.
10. Spălaţi-vă pe mâini. O igienă reprosabilă a mâinilor (4 spălări pe zi) va permite să contractaţi cu 25% mai puţine guturaiuri şi cu 50% mai puţine gastroenterite, comparativ cu persoanele care se spală pe mâini o singură dată pe zi.
11. Faceţi siestă. O echipă de cercetători de la Universitatea din Boston a demonstrat că o siestă făcută la mijlocul zilei poate face să dispară semnele de oboseală a creierului şi să sporească performanţele de memorie. Ei au constatat, de asemenea, o ameliorare cu 20% a capacităţii de învăţare la persoanele care pot să doarmă în orele de prânz.
12. Evitaţi medicamentele combinate. Cardiacii care iau medicamente pentru inimă, dar şi aspirină, prezintă un risc de criză cardiacă cu 75% mai mare decât cei care evită această combinaţie – arată un studiu efectuat recent în Scoţia pe 7000 de subiecţi.
13. Înveliţi-vă. Conform unui studiu realizat la Universitatea din Lille, scăderea bruscă de temperatură sporeşte cu aproape 13% riscul unei crize cardiace.
14. Curăţaţi tastatura calculatorului. Bacteriologii de la Universitatea din Arizona au constatat că aceasta conţine – în medie – 25.000 de germeni microbieni, adică de 300 de ori mai mult decât colacul toaletei de la o instituţie publică.
15. Testaţi unul din secretele sănătăţii deţinute de Kneipp: mergeţi cu picioarele goale prin iarbă udă de rouă (atenţie la viespi!). Acest pastor din secolul 19, precursor al terapiilor alternative, o făcea în fiecare dimineaţă, pentru antrenarea rezistenţei fizice.
16. Încercaţi homeopatia. Studiile tind să demonstreze tot mai mult că homeopatia face să dispară numeroase simptome, mai ales cele ale fibromialgiei, adică oboseala cronică, de care suferă 1-2% din totalul
populaţiei de pe glob.

Comentarii Facebook

comentarii

Posturi Similare

Leave A Response